Bulawayo, Zimbabwe - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anouschka Joling - WaarBenJij.nu Bulawayo, Zimbabwe - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Anouschka Joling - WaarBenJij.nu

Bulawayo, Zimbabwe

Door: Anouschka

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

26 Maart 2014 | Zimbabwe, Bulawayo

Dit verslag laat ik door mijn moeder schrijven omdat het hier heel lastig is met het internet.
Ik zit in de laatste week van het grote avontuur. Nog steeds vermaak ik me uitstekend en geniet ik van de zon.
Als ik even tijd heb dan speel ik met Pooky een nachtaapje, Alvin een eekhoorn, Dobbie de dornmice, Nkulu het leeuwen welpje, Marula de steenbok of mijn kindje Misty het konijntje dat verstoten is door zijn moeder.
Ook het geld dat ik heb opgehaald heeft een goed doel gevonden maar daarover schrijf ik zelf als ik weer in Nederland ben.
Tot zover en voor nu tot ziens.
Anouschka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouschka

Ik ga 1 februari voor 2 maanden naar Afrika om daar vrijwilligerswerk te doen in Zambia en Zimbabwe. In deze blog hou ik bij wat ik allemaal mee maak.

Actief sinds 25 Jan. 2014
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 9137

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: