Vliegen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anouschka Joling - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Anouschka Joling - WaarBenJij.nu

Vliegen

Blijf op de hoogte en volg Anouschka

01 Februari 2014 | Nederland, Almere Stad

En toen was het zover, vandaag gaat het grote avontuur beginnen. Nu nog even de laatste dingen aan het doen en straks op weg naar Schiphol waar ik ga beginnen met een 3 uur lange shopping trip:P. Daarna heb ik een korte vlucht naar Londen waar ik over zal stappen op mijn vlucht naar Johannesburg. Vanuit daar zal ik doorreizen naar Livingstone.
Ben er nu wel echt klaar voor, maar het blijft natuurlijk spannend zo voor de eerste keer zo een grote en lange reis maken in mijn eentje.
Al valt het me op dit moment nog erg mee ik had het erger verwacht. Helemaal na die ene nachtmerrie van een paar maanden geleden over dat ik opeens weg moest en niks had zelfs geen tas. Na die ene nacht heb ik er eigenlijk helemaal geen last meer van gehad en zelfs op dit moment ben ik nog redelijk rustig en heb ik er voornamelijk gewoon heel veel zin in.
Voor deze keer houd ik het kort. Ik zal zodra ik weer toegang heb tot een computer met internet weer van mij laten horen.
Zie:P jullie weer in Zambia

• 01 Februari 2014 - 11:25

Elisabeth Joling:

Lieve Anouschka, heel veel plezier in Zambia en Zimbabwe. Geniet van alles. Voor nu een veilige en goede reis.
    Je moeder.

• 01 Februari 2014 - 12:49

Christa Niessen:

Lieve Anouschka, dat het een mooie en onvergetelijke reis mag worden voor je
    met veel leer momenten en veel vrolijkheid en plezier. Goede reis.Christa

• 01 Februari 2014 - 17:30

Mirjam:

Veel plezier en geniet er volop van. Kom met veel foto's en verhalen terug. Goede reis. Frans & Mirjam xxx